InvisiBobble

January 31, 2015



Paldies par iespēju šos pamēģināt! Mani 2 euro centi par šīm unikālajām matu gumijām.




Domāju, ka pati nebūtu saņēmusies iegādāties šos, lai gan krāsas ir patiesi vilinošanas un saskan ar mani. Nepamet mazā škrobe, ka pati agrāk nebiju tik kreatīva un neizdomāju vecos telefona vadus pārtaisīt par praktiski pielietojamu ikdienas sastāvdaļu, bet tas vairāk humoram. :)







Šādi es testēju savējos. Parocīgi iemest somā, aplikt ap roku, grūtāk pazaudēt - krāsainas un interesanta materiāla. Salaiduma vieta ļoti labi nostrādāta, tātad zūd šaubas, ka spētu viegli pārplīst. Mulsina gumijas saraušanās nakts laikā, jo fizika nav mana labākā draudzene, taču sākotnējo - neizmantoto - formu noteikti neatgūst; paliek minimāli izstaipīta. Esmu viena no tām, kurai ķeras un piņķerējas matos. Paplēsusi esmu pietiekami, vairs negribas izmantot. Cenšos izdomāt kādu interesantu frizūru vai aksesuāra pielietojumu šiem.

You Might Also Like

1 comments

All about my purple hair! | VIDEO

Instagram