Wlog: sniegputeņi.

January 11, 2015

Sveikas svētdienā! Šodien atļāvos izveidot wlogu, jo morālais noskaņojums diemžēl nav tāds, lai veiksmīgi pļāpātu par jebko citu, prasās vienkārši latte un atskats uz to, kā man pašai ir pagājusi nedēļa. 

Arī es kritu kārdinājuma varā un iegādājos baby lips.. Esmu vēl aizvien tā izmēģināšanas procesā un neko vairāk neteikšu, kā tikai to, ka speciāli izvēlējos ar toni, jo manam mīļotajam ir niķis vienkārši savākt visus manus lūpu balzamus pie sevis. Viņu nav atturējis pat lillīgais tonis uz lūpām. Domāju, ka šo te viņš gan nepaņems!

Vairākus vakarus nedēļas sākumā pavadīju LAN party ietvaros jebšu es, draugs, divi datori, spēles un čipsi ar kolu. Bija ļoti jautri! Jau plānojam, ka drīzumā tas jāatkārto.

Esmu beidzot tikusi pie sakoptiem nagiem. Skaistiem, gariem un sakoptiem, pašai pat prieks. Atbildot uz jautājumu, kā es ar tik gariem spēju kaut ko padarīt - man ar gariem ir vieglāk kā īsiem. Vienīgās problēmas sagādā klaviatūras, bet tas ir štrunts. Geimotājam nekas nebūs šķērslis, lai veiksmīgi izmantotu wasd pogas.

Veiksmīgi ir uzsākusies kursa darba plānošana, arī savu darbiņu veicu atbilstoši. Vakar pabiju Jūrmalas Douglas veikalā, strādāju zem NYX. Iemīlējos pāris produktos! Viennozīmīgi iesaku apmeklēt Rīgas Douglas, lai visu apčamdītu, mans must have - matējošā lūpu krāsa un lūpu bāze. Kopā strādā fantastiski. Arī lūpu spīdumiem ir skaisti toņi un lieliska lūpu mitrināšana. 

Kopumā mana nedēļa pagāja varen aizņemti, pat pie zobārsta pabiju! Taču mājas situācijas stāvoklis mani morāli grauj. Pusnegulēta nakts, domstarpības... Esmu nogurusi! Gan miega trūkuma dēļ, gan tādēļ, ka jāklausās negribot tajā, kas mani neinteresē un ko vienradžu zemē gribētos ignorēt... 

Ceru, ka Jums bija lieliska nedēļa!

You Might Also Like

6 comments

All about my purple hair! | VIDEO

Instagram