Salonline pirkumi

January 21, 2015


Hei! Cik veiksmīgi man ir sācies janvāris, tikpat lieliski man tas turpinās; atkal esmu kaut kur iepirkusies.. Man ļoti patīk Salonline piedāvājums, taču ar katru reizi, kā pie šiem atnāku, servisa kvalitāte pasliktinās. Atnācu pēc savas krāsas, kuru var nopirkt tikai šajā veikalā, čāpoju uz kasi, kad atceros, ka vajag leave-in izsmidzināmo kondicionieri. Meklēju skaistu dāmu, saku - iesakiet, lūdzu, ne pārāk dārgu leave-in izsmidzināmo kondicionieri. 

Viņa stāv, plikšķina actiņas un prasa vai leave-in ir produkta firma. :D Aizgāja pie kolēģes, nāk atpakaļ un saka, ka `man teica galvenais, lai ir dārgs`. Sāku galvā jau domāt, kurā dienā došos uz drogām pati meklēt to, ko šeit man nebija laika meklēt... Beigās paķēru Keunes ar atlaidīti.

Stāvot rindā 10 minūtes es paspēju arī paskatīties atlaižu groziņos, paņemt divus Macadamia krēmu paraudziņus un matu masku (25 centi!). Laikam viņiem izdevīgi lēni strādāt pie kases - atlaides, atlaides turpat acu priekšā.. 







Es arī esmu nomainījusi savu fotoaparātiņu, man šķiet, ka bildes ir skaistākas :)

You Might Also Like

8 comments

All about my purple hair! | VIDEO

Instagram